Thursday, August 4, 2011

wordless thursday today everyday anywhere i love watever



comel tak saya? ngee~



aku rasa sangat teruja untuk menjadi seorang ibu. oke wat ever lar da aku rasa camni. tapi bole tak aku nak anak tanpa bapa. hahhahahahahhahahhahahahhahhahahhaha

tapi kalu dapat husband yang hots camni sumpah aku nakkkkkkkk :DD

i pun nak u dukung jugakkk :DD

oke fine fine fine fine.perempuan cam aku ni tak da sapa nak bat bini lagi. tambah2 lelaki yang gila hot camni haha.dalam mimpi lar.huehhhampeh!

sebenarnya tadi dalam bas aku nampak budak kecik tu comel sangat ,mata dia bulattttt cam guli. aku senyum kat dia,dia senyum kat aku balik..huhu oke aku da jatuh cinta. <3 rasa cam nak culik ja dia(saiko). haha.. tak da lar aku nak bat camtu..nanti tercaricari mak dia keciannnn..


mata sepet cam saya pun ensem apa..hehee~

5 comments:

  1. hee... guna kaedah tabung uji,.. tak yah ada abapak.. tp kena carik mana2 laki yang sanggup derma sperm.. hehe..

    suka jugak budak-budak.. tapi belum ready nak ada anak.. bila tengok anak akwan-kawan, jeles jugak.. tp kejap je.. hehe..

    salam ramdhan dear..=)

    ReplyDelete
  2. yup..apapun tengok rezeki lar kan.. hehe
    salam ramadhan juga :D

    ReplyDelete
  3. saya nak derma.....err,
    anak kucen. haha

    ReplyDelete

tegur-tegur lah! :)