Tuesday, August 23, 2011

of karats and stainless


aku muntah susu. 4hari berturut-turut minum susu yang dibancuh dengan pekatnya, siang malam. kencing bau susu dan taik kaler kuning, petanda terlebih dose riboflavin.itulah aku. mananya tak terlebih tinggi..

dan.. aku addicted dengan benda ini.
milk tea aka teh ais.
kan best kalu kat kedai jual teh ais letak sagu bulat-bulat camni. sejuk mata memandang.tak da lar aku nak pegi jauh-jauh beli.tak da lar jauh sangat. tapi..rasanya tetap tak! sama. sekian


aduhhh ,suda beri harapan mesti ditepati. hari itu, yang itu,aku telah bercakap dengan adik perempuan aku yang nombot 2,bahawa aku akan membelinya sebiji dompet untuk kegunannya. dia mahukan dompet seperti aku. aku mesti p beli sebelum balik raya ni demm.. melayang duit aku lagi 4o. takpa takpa, buat adik tesayang! i sanggup u.. wateverr
hello kitty,adik aku suka.  no.teringat afique. mana lupa lelaki yang cakap aku fucker mother fucker. dont worry i love  him.loved. dia rugi.bai




nak ni nak ni






2 comments:

tegur-tegur lah! :)