Wednesday, August 10, 2011

immune bloopers

C5+C6+C7+C8=MAC ,therefore= MAC make up ?though of michelle phan, oh no, she prefer lancome more.


ligand = lycan in the underworld movie ?scary babe


masa kelas fikiran suka melayang, suka fikir benda tak sepatutnya.ya walaupun dok barisan paling depan. heheheheheh deymm deymm~






aku rasa aku makin kurus tapi cam gemok jugak.err..tak pa janji eminem sayang aku! hahahaha

kadang tu aku rasa sangat hodoh.. sebab kurus hehee. tapi kadang tu aku rasa aku sangat cute like paradise~
bila aku bejalan pakai flat shoes,aku rasa cam seperti bejalan di atas angin sebab flat shoes getah aku rm9 aku tu ringan sangat. bila pakai sandal ada heel skit.rasa cam stabil skit. wat ever .. in my shoes just to see wat it's like to be me,i'll be you let's trade shoes just to see wat bla blablabla~

ada cam aku tak?


4 comments:

tegur-tegur lah! :)