Thursday, August 11, 2011

budak kecik mahu becerita,adakah anda mahu mendengar ?

babe.. hari ni gwa rasa gemok dan makan banyak. gwa rasa gwa cute like paradise~ (oke bajet ayat yang sama). perot cam orang mengandong tak mau besalin. besalin is bahasa kedah means melahirkan baby. baby is anak,anak is bayi means anak,anak means anak kuceng hang! tak mau besalin sebab tak mau dok dalam pantang,tak bole makan macam-macam. aku memang seorang yang tak reti terima hakikat.
oke fine fine fine fine.
fine sebab hari ni aku da puas makan daging kambing+burger, +kepak ayam masak sambal kicap made in bazar. dan,aku tak tau kenapa aku asyik nak minum air bandung ja,sejak hujung minggu lepas. aku tak penah suka air bandung sejak kecik kot! oke, hakikatnya aku cepat muak.
deymm deymm sebab duit poket suda mula menyusut pergi.

omg omg!! astaga..
sepatutnya aku bersyukur mempunyai seorang ayah yang tak ksah tanggung aku hidup-hidup. omg aku rasa sangat segan nak mintak duit dengan ayah aku. da lar yuran pun ayah aku bayar. study pun cincai aduhh segannyaa.. aku tak da lar cam kawan-kawan aku yang tetiap bulan dapat rm700 dalam akaun. aku rasa aku memang perlu save the money. sehari rm8,ada brann? i'll try.(tipu tipu). aku perlu belajar bersungguh-sungguh,jangan ponteng klas.(ini serious)

aku rindu darius. pakwe aku,bukan. ex aku,bukan. kuli aku,bukan. sugar daddy  aku,bukan. personal journal aku,ya itular dia. used to be.masa aku form4 and 5 aku ada personal journal yang teacher aku suruh tulis.each oh her student used to have one. so aku tulis lar menatang apa yang aku suka,in english. my teacher said,i have flair in writing poem. but teacher,now i've lost it. my friends said,they like my journal. i loved if i've inspired them. so.. nononono. dan sekarang aku rasa delicious vintageous suda menggantikan tempat darius,sory darius,i curang. darius suda aku hadiahkan kepada kawan yang aku rapat lar jugak since form4. sebab aku rasa aku banyak tinggalkan memories dalam darius. dan donno why delicious vintageous becomes personal. maybe i afraid to tell one my story.hate to annoy one.fuck.  bai.


pain is temporary. i will forget,i wish so. i am tough in nature.tough. fake.faker.i fake everything, even a smile. is there anyone dreams of my smile ? oke apa aku mencarot ni.aku sepatotnya benti menaip lepas bai tadi.

2 comments:

tegur-tegur lah! :)