Tuesday, August 9, 2011

2 3 cat running2 #1

pak cak : tak tido g ka ? wat r u doing up at dis hour
aku : i've slept after magrib prayer then awake. want to do assigment (assigment lar sangat)
pak cak : oh ok but don be up too late... sleep from midnight till sunrise d best time to sleep. is not the same as sleep at any hour
aku : oke pak cak.. thankq.


dat time was 1 a.m. hahahahhaahahahaha
nak ja aku tanya balik "yang pak cak bejaga sambil fb ni bole pulak. awat tak tdoq lagi da kalot suroh owg tdoq sangat" hehehehehehahahahah then mesti replynya berbunyi begini -> "kojaq btui anak sodara aku ni!!!!" haha.. tak da lar.. cheq mlawak ja naa..cheq sayang pak cak naa..muahmuahmuahmuah


ta..di..a..ku..pon..teng..te..ra..wih..,datetidoqlepaihmagribnakbatcamna......... (tetdoq lar sangat....................)
aku tak larat lar ri ni.. lesu gila sejak 2 3 hari ni. balik ja hostel asyik dok hingaq lapaq ayaq lapaq ayaq..kesian roomate aku. biasa lar bila symptom lukemia da muncul. (Cc : fatin wawa) (Bcc : acaiberi) heeheee..dugaan bulan puasa ni.


then.. keja skola apa ja yang kena bat ha. mandarin and immune tak complete lagi. oke. err..check timetable, oke,mandarin sempat buat pagi esok sebelum 9 pagi(bole caya ka aku tak tido lepas subuh ni).kalu tido mesti tak sempat buat punya.. no!!!you can do it baby,no one cute like you.


boringg..oh boringg..aku sedang membuang masa! rasa cam lapar. tadi da makan epal cicah kicap. tapi nak makan lagi. tapi rasa cam nak makan burger. tapi da malam+pagi buta. tapi.. tapi.. dan tapi.


then aku check beborak watever yang sarat dengan teka tekian.hehehaahahaha lawak gila ah coment kawan-kawan aku. watever lar hampa smua ni. bat aku gelak ja pepagi buta ni. :DD
hoi......... tak leh tdo lar pulek.da hentam tidoq tadi tak sedaq habaq. oppss lupa lak immune ,hehe.. immune.. gerenti esok lecturer nak soh pass up.oke i have to complete it by nowwwwww~
bai bloggie.


rasa cam nak tulis something kat sini tapi tak tertulis :'(

2 comments:

tegur-tegur lah! :)