Friday, July 22, 2011

i spent my nite with mr n

nyamok lapar.. nyamok lapar..

i spent my nite with mr n. huwahuwahuwa~ aku tak tahan lar tetiap malam kena gigit dek mr n, i ni cekci ka time tidur wahai mr n ? becoz of u,mr n, i can't sleep. awake before dawn and i feel so gatallll, not becoz i gedik, tapi sebab u yang gedik dengan i. keling lar dareh i camni. nasib ja i sayeng u, tapi bencik lar... i da lama sabar dengan u tauu, i nak clash cekawang jujakk     (ewwwwwwwwwwwatever sebenarnya satu ja masalah aku -> malas nak pasang ubat nyamok!)


kuwangkuwangkuwang~

dan aku bangun terus menuju ke dapur lantas peti sejuk itu ku buka-in. rasa-in semuanyaaaa haaaaaahahahaha.. (mesti tak da orang yang faham crita aku ni). oke.............................................................................................. waww panjangnya titik..................................................................................................................................................................... waww~

sori.. i dont write much but wanna share something i found on the facebook just now but i lost it. sedang mencari page itu~ loading.. loading.......................waww sikit.

ntah lar. apa yang aku nak kongsi tadi. aku tak tau plak yang mana satu. oke lah. tapi aku rasa tak da benda yang befaedah plak dalam entry ni.



tak pa lar.. oke.. better have than nothing,i have a quote for u,

"keep your words short and tender, becoz you may have to eat them tomorrow"
means berhati-hati dalam berkata-kata, perkataan yang buruk kelak bawa padah kepada diri semdiri, peringatan untuk diri sendiri dan sapa-sapa pun lar. brapa ramai orang yang da temakan dengan kata-kata sendiri ? wallahualam. kalu dalam bahasa malaysianya aku belajar terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata padah jawabnya.. huhu. tambah-tambah lagi kata-kata yang menyakitkan hati manusia. tapi kalu orang cakap benda betul kena lar terima hakikatkan.. wahwahwah.. wat.. ever..


err.. rasanya angelina jolie buat pemedahan plastik tak? aku rasa tak lar. dia memang natural beauty. muka kita semakin lama akan berubah struktur.. believe me.. ^^ wat.. ever..




2 comments:

tegur-tegur lah! :)