Friday, July 29, 2011

err..

hye bloggie! how r u?fine thankq..


tadi semasa kelas introduction to technopreneurship, aku tersentap bila.. lecturer cakap " jual dadah pun kira entreprenuer sebab nak cepat kaya, kan. jual dadah cepat ja kaya. tapi x elok kan"(lebeh kurang camtu lar) aku hanya mampu tersenyum sambil dalam hati aku ckp, madam ni baca blog aku ka apa ?? haha x faham cuba baca entry ni :'P wat.. ever..

huwahuwa~ wat.. ever..! oke..bossanlahbussannn! aku dok sorang2 kat umah smua member da balik kampung. apo kono edenn..sunyi gilaaa. bunyi pintu pun da macam bunyi orang bagi salam. keseorangan dan seperti sentiasa diperhatikan. aku seperti.. -> si pemalas yang keseorangan. buktinya, tadi lepas eden mandi(rajin mandi), eden bukak almari baju, eden tak jumpa seluar, cam ada orang curik ja. memang lar da tu almari baju. eden bukak almari seluar, eden cakap kat bilik, -> gilaaaaaaaaaaaaaa aku tak ada seluar nak pakai. da smua tak basoh. then.. aku pun berpura-pura memakai seluar. err.. camna nak kluar bli makanan kalu camni.. patotlar semalam mimpi kena patuk ular. ular tedung kot, tapi anak tedung ja. bangun tido lebam sana sini. buas ka aku tido? wat.. everr..


esok memang wajib basoh baju. dan seluar. dan tudung. dan baju kurung. dan lain-lain.. wat.. ever..


apa tengok-tengok? oke..kalu rasa pelik jangan baca,aku tak suruh pun baca :'P wat.. sambung sndri

2 comments:

tegur-tegur lah! :)