Wednesday, January 9, 2013

minyak bijan



pernah tak masak guna minyak bijan? selalunya chinese suka lar kan.. chinese dan aku. apa yang aku masak? koew teow goreng ja.haha. suka dengan bau dia.nyumnyum.. rasa dia,takda rasa sangat pun. tapi bila makan bole rasa lain. aku google banyak jugak kelebihan amalkan minyak bijan cam lembutkan kulit, hitamkan rambut, etc.

aku sebenarnya nak tulis ni tapi takda mood. nak sedapkan diri sendiri ja.. huhu T,T

minyak bijan omputeh cakap sesame oil 'queen of oils'. dulu masa  kecik aku engat sesame street ja.





tau tak gajah berbula dengan cookie monster ni? hahahaha. kecik kecik dulu aku sukaaaa tengok katun ni pagi pagi. tengok sorang sorang. comel tak aku?



aku rasa aku suka makan chipsmore sebab cookie monster punya cookie cam chipsmore.







No comments:

Post a Comment

tegur-tegur lah! :)