Sunday, November 17, 2013

evaluasi

ketidaktahuan kenapa email aku kena security locked. tolong hentikan situasi ini segera. serious tetiba aku nak log in tak boleh. jawapan security dia pun aku da lupa.last jawab 2009 yang lalu. di dalam itu ada perkara mengenai pinjaman pelajaran saya yang diemail dari pegawai berkaitan.dan hal ini menyulitkan urusan saya.dan next sem mungkin saya bayar yuran sem guna daun kering. da 3 hari aku try kot dan takda guna nak try sebab email tu da expired.tetettetetetetettetteteteteteeteteteteteteteteteetttet

jangan cakap email kena hacked.bengong. takda fungsinya orang nak hack. tah la pelik. email lagi satu boleh pulak bukak.dua dua yahoo. hack tu camna sebenarnya? kalau hack fb/tuitter kawan tu tau la,tulis status merapu. pastu kawan log in tengok ada status/tweet yang bersifat ganjil. then delete dan update "kojaq aku kena hack!!!!" ni email aku tak tau la. bukan hack kot, something error??

lupakan. sebenarnya sekarang ni aku rasa cam tengah cuti sem. dengan kelas tak p, assgmnt tak buat, fyp dalam status waiting. penting untuk aku sedar diri ya. banyak perkara yang menyulitkan kerja aku. tapi aku cam biasa watlek watpeace batteqok. rilek la classmate sebulan tak p klas collect data,lagi si jiwa tenang.kumpul respondents sampai beratus,hampa ni amek master ka? haha. ada sorang member rajin benor dia call msg bagitau ada assignment kena buat dalam group la, ada tuto dalam elearn la,klas tuto gabung la,inform nu ni nu ni.. risau benor dia.hehe.walaupun aku tak peringat dia suruh inform pasal klas.please don't be so nice ,terharuharu day by day.

elok la.cuti sem lepas aku tak sempat sangat nak rasa bercuti sem. tragic tragic~

evaluasi tu maksudnya muhasabah diri. dalam status sedang menunggu untuk proceed kerja ni, aku memang takda kerja. how much time wasted! jadi aku berhibernasi dan berevaluasi. setiap cuti sem aku akan enjoy blogging prasan dak?kecuali time takda internet la.huhu. tadi aku baca balik entry entry lama.and how sweet i was.hehe. setiap entry lama yang aku baca balik aku ingat camna perasaan aku time tu dan apa yang buat aku tulis macam tu. duduk atas kerusi dalam bilik tengahmalam dalam gelap.taip taip taip taip. kinda mixed feelings and i miss that so much. sekarang ni perasaan aku tengah mengadap laptop yang bercahaya dan makan roti  bakar letak ais krim kat atas, how heaven it is,  i think you should try, delishhh!!!! dan ya setiap yang anda kata/tulis/nasihat, anda akan diuji. kadang-kadang aku juga lalai tapi ada hati nak nasihat orang. sebab kita sayangkan seseorang lah kita nasihatkan dia.

dan aku baca entry ni -> that one smile .senyum aku baca entry ni. why, because i can really feel me in it.when i read it, i felt, that was me,truly me,no lie. completely reflected.



"now i just have to wait and move on... keep on faith. be sincere in everything i give, never demand something in return." -fatin qurratuaini



and i just realized that i was trying to move on since 2 years ago. no wonder that word so familiar for me.haha. what i can remember when i wrote this is a girl that lose hope.



"thankq for being strong for so long. you also got heart and feelings. now you can cry the entire nite because you know what, no one around you actually understands what you've gone through, what you keep is whole will continuing hurt you. but still girl, you got to move on, put on faith. forgive everyone but don't forget, they still got chances to triumph over you and use you again and again." -myself @ a note for my soul



again. i miss the motivated part of me.






4 comments:

  1. kelas dah tak dak.. cuma kena buat assingment group ja skrg.. huhu.. aku pun selalu ckp kat diri sendiri nak move on... tapi ttp mcm tu gak.. hmm... v.v

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak b last week selalu bagitau aku pasal kelas.patutla skang da senyap ja,kelas da takda rupanyaa. move on=growing in faith

      Delete
  2. makin matang n pk masa depan, insyAllah!!! i know that u r strong girl!!!! :)

    ReplyDelete

tegur-tegur lah! :)