Saturday, November 16, 2013

kunyit kunyit kunyitnyit

kan aku ada janji dalan entry yang lepas nak cerita pasal kunyit. tapi aku cari entry tu da takda. aku tak ingat la aku delete ka????(soalan untuk diri sendiri)

tapi aku memang ingat la aku ada janji nak cerita. janji setahun yang lepas mungkin. aku tak janji kot, aku taip bagitahu nak kabor. ape kome nih!!

sebenarnya takda apa la sangat pun.tapi ada la jugak. (tolong hentikan kebangangan ini.straight to the points pls)

sebenarnya time tu aku suka minum susu kunyit.rasa dia takda rasa tapi sedap dan lemak lemak. nak letak gambar ada dalam laptop lama da rosak.sorry. tapi rupa dia memang funny dan kuning kuning susu gittew..

aku kalau goreng ikang memang suka letak manyiak serbiuk kunyit. sampai kena tegur dengan mak.

sebenarnya apa yang aku nak cerita pasal kunyit ada dalam gambar kat bawah ni ha tengok la, tengok la!!!!!











p/s: kalau orang saikologi mesti boleh baca perasaan seseorang melalui cara penulisan.

1 comment:

tegur-tegur lah! :)