Thursday, September 8, 2011

sapa nak kawan yang cam pooh ?

babe.. tadi aku baca suatu blog,diceritakan tentang sahabat.
aku menangis.sebabnya, aku pun tak tau. mungkin tesentuh hati aku bila teringatkan kawan-kawan yang aku sentiasa rindu, kawan-kawan yang dimana pesahabatan kita tekesan dalam hidup aku.


dan disini, hehe..
aku ingin bercakap berkaitan kamu-kamu semua.


aku tak tau lar camna dia semua bole terima orang cam aku ni sebagai kawan.haha. terima kasih banyak-banyak sebab penah bekongsi cerita rasa dengan aku. aku tak lupa jasa semua yang bila aku ada masalah aku cerita dan tak judge aku sebagai mengada-ngada. dan apa yang paling buat aku sayang, bila esok hari kita contact dan dia tanya, masalah aku semalam da settle? tu bukti yang dia tak amek mudah apa yang aku luahkan. dan aku tambah lagi sayang bila dia nampak aku murung dan dia tanya, kenapa ni diam ja? sebenarnya apa yang dia tanya tu da buat aku lupa sekejap masalah aku dan mampu senyum ja kat dia. terima kasih banyak-banyak.aku hargai babe walaupun aku ni cam takda perasaan, tapi hakikatnya aku engat.
dan.aku sebenarnya sangat senang untuk rindu mereka-mereka semua, tambah-tambah lagi bila da lama tak jumpa. nak contact takot annoying lak.


best friends are people who make your problems theirs and never let you make it through alone.







No comments:

Post a Comment

tegur-tegur lah! :)