Sunday, September 11, 2011

every of ur words is taken to the heart

bole tak aku nak cakap kebanyakkan doctor skang belajar tinggi-tinggi tapi bodoh. penah tak sapa-sapa lalui benda camni, doctor anda gelakkan anda, suruh pesakit balik rumah sebab tak da harapan nak sembuh, buat muka menyampah kat pesakit bila pesakit mengadu sakit bila ada complication, cam bodoh tak? mana etika sebagai seorang doctor? please consider docter, every of ur words/action is taken to the heart. sebab orang yang sakit ni hati dia sangat sensitif. aku tau lar job kau ni tak da life kan, tapi kalu kau buat keja sebab kau memang gifted, nak gaji tinggi, senang dapat keja, tak payah lar jadi docter, buat sakit hati ja.tak ikhlas lansung.

6 comments:

  1. aku setuju ngan ko atin.. ye la.. nk wat camne pandainya x setara tp ade duit jalan la... aku pnh kena dulu, tp bkn ngan dkte, ngan MA aku lak yg terpaksa explain kat die aku sakit ape.. acrually aku da tau apa mslah aku tp cg aku pksa gak aku p ospital. hahaha... ngek betol!

    ReplyDelete
  2. kita kan memang slalu geng! hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. xbaeq mrh2..6ti sakit.. pas2 kena jmpa dctor plak.. memg xabis mslh 6ti.. hahaha

    ReplyDelete
  4. ka lar jadi dokte,aku jadi pesakit, kita maen dokte dokte jum, nanti bagi ubat tipu-tipu..hehe

    ReplyDelete

tegur-tegur lah! :)