Monday, June 25, 2012

taylor squared!!



the song and images are none of mine. back to december,taylor swift.

malas lar nak taip. oke aku bg skit description haha? ramai org cakap lagu ni taylor swift tulis diinspirasikan oleh taylor lautner. aww.. sweet. swift seolah-olah menyesal dan mengharap dpt bersama lautner lg. cm something missing cm tu lar..rindu lar tu. tak baik tau nak ungkit benda lepas. maksud aku tak baik nak ckp "kalu aku bat cmni mesti takkan jadi cmtu blablabla". tak baik nak pertikaikan takdir.benda yg suda berlaku tu smua da ditakdirkan. hargai lar apa yg kita ada skang. bg aku, aku guna masa lalu utk plan aku nya future.maksud aku, aku guna pengajaran dari masa lalu aku untuk bat keputusan kpd apa yg aku ada skang, dan jugak future aku nnti.tak tau lar.tp kekadang susa jugak nak apply pendirian yg kita create kan.sbb mesti akan teringat jugak masa lalu.terpulang kpd diri masing2.saja ja nak bgtau.  lagu ni mmg meruntun jiwa skit. aku suka.  :D  taylor swift married taylor lautner nanti nama mesti dua2 jadi taylor lautner hahahahahahha. taylor alison lautner n taylor daniel lautner. sweetnyaa <3 haha. er..sukati ja ubah nama org. dan..taylor lautner mmg sexy charming werewolf. sapa nak pertikai?he is my sharkboyyyy!!




4 comments:

  1. haha... nice one...:)
    go taylor swift!!!

    ReplyDelete
  2. taylor squeekkkk,,hahhhaa
    jgn dikenang masa lalu, tp law utk sekadar mnmbah pengalaman, tarahal pnya,, fquekkkk

    ReplyDelete

tegur-tegur lah! :)