Sunday, May 22, 2011

cerita sang puteri

baru aku sedar selama ni aku cuma rasa bahagia atas dasar kebahagiaan orang lain, patot lar aku rasa tak sedap hati ja slalu.. slalu nak bahagia kan orang lain ja, slalu kesian ja,slalu tolak ansur ja,slalu sabar ja. sampai ramai org confius dgn apa yg aku buat. dan at last aku yang tak bahagia.byk yang aku nak aku tak dapat. semuanya aku simpan dalam hati. tp aku mesti berubah. pedulikan apa orang nak kata. jika nak fikirkan orang lain sakit hati sbb aku,sakit yang mereka rasa tu sekejap saja ,then diaorg akan lupakan aku. dibandingkan rasa perit menipu perasaan diri sendiri semata-mata untuk jaga hati org lain,sampai bila aku nak cmni ? aku akan pertahankan apa yang aku rasa, sbb aku jugak layak rasa bahagia yang sebenarnya. tapi masih sabar mencontohi puteri Nabi Muhammad, Fathimah. :)

No comments:

Post a Comment

tegur-tegur lah! :)